Firkløvergenser i blåtoner

Firkløvergenser i blåtoner.

Denne er designet av Sidsel Janne Høivik
Garnpakke kjøper du i nettbutikken HER

Når er jeg endelig ferdig med bolen på genseren.
Har slitt litt med leddgikten min i det siste, så det blir bare noen runder av gangen før jeg må ha pause.
Men ferdig blir den ;)
Nydelig mønster å strikke, og det er veldig godt garn å strikke av.
Jeg har strikket halsen rett opp med markering til halskanten. Jeg er ikke så veldig god på å strikke mønster på vrangen. Sydde med min nye symaskin og plukket opp masker til halskanten. 
Jeg strikket sammen skuldrene i stedet for å sy de sammen.
Ellers har jeg fulgt mønster etter punkt og prikke.
Denne blir i str L

Jeg er i gang med å strikke ermer.
Men jeg hater å strikke med strømpepinner, da blir det ujevnt og jeg noter så fryktelig.
Så da strikker jeg med liten rundpinne på 25 cm nederst.
Blir den ikke flott <3
Jeg gleder meg skikkelig til den blir ferdig og jeg kan ta den i bruk. :D

I gang med første armen, og jeg strikker her på 25 cm pinne.. Elsker disse små søte rundpinner.. <3


Og så skjer det som IKKE må skje.. Pinnen min løsner fra vaieren..
Den har blitt MYE brukt, så sånn skjer vel.. Jeg har limt en annen før og det gikk bra..
Heldigvis hadde jeg en 30cm pinne fra ADDI liggende.. Så da er det bare å fortsette strikkinga :D

Ønsker dere en flott dag videre ;)


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull