Snabel-truse til Minsin <3

Minsin blir 50 år 23 januar.
Og da måtte jeg finne på litt morro.
Da fikk jeg en ide om å strikke en snabeltruse som jeg hadde sett bilder av på forskjellige strikkesider på facebook tidligere.
Og snabeltruse det ble.
Mønster fant jeg på bloggsiden Hjemmelaget. :)
Her finner du mønster Hjemmelaget- snabeltruse

Jeg har brukt garnet FALK fra Dalegarn.
Brukt lik mengde med garn som i mønsteret.

Festen skal vi ha helgen etter, så han får ikke pakket den opp før da. Håper han prøver den på, og at den passer Hi Hi Hi

Nå kan han reise på jakt uten å bli kald på edlere deler ;)
Garnet er i 100% ull :D 
Jeg har ikke laget dusk nederst på snabelen min, men det går helt fint ann å gjøre i ettertid også. Men synes den ble fin sånn.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull