Firkløvergenser

          Strikket Firkløvergenser fra Sidselhoivik.no 
Kjempefint mønster hun har designet her. 
Garnpakke får du kjøpt på nettbutikken hennes.
 
Nå er jeg ferdig med å strikke den,  og jeg er ferdig med montering. 
Nå gjenstår det å brodere på den. 
Jeg er god på korssting, men her skal det broderes med sting jeg aldri har hørt om engang.
Håper jeg får det til. 



Her er den endelig ferdig strikket og montert.
Jeg er sååå fornøyd med den. Nydelig mønster, flotte farger, og godt garn å strikke av..
Nå gjenstår det vanskeligste.. Må vel få til det også vel :D

Fin halskant på denne også. Gleder meg til den er helt ferdig og jeg kan ta den i bruk. <3
Strikket den sammen over skulderen, og jeg fikk montert den perfekt :D

Jeg skal ta nye bilder når jeg er ferdig med å brodere på den. Men kommer nok til å prøve-bruke den litt <3

Jeg tok et bilde av baksiden også.. ;)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull