Klassisk Mariusgenser med rund sal.

Denne har jeg strikket i str L, også på denne har jeg brukt Karisma fra Drops garnstudio.  
Fulgt mønster, men lagt inn et par forkortet runder for å få den litt høyere opp bak i nakken. 
Har ikke strikket noe høyere hals på denne. 
Håper mottager blir fornøyd :-)


Da ble genseren til Anna ferdig også. Tok litt lengre tid enn lovet pga bronkitten jeg slet med.
Klassiske farger med rund sal som er vanligst til damer.
Blir ikke lei av Mariusgensere. Så det blir nok mange flere etterhvert. :-)
Prøvde å ta et bilde ute i solen, men bysten sto skeivt, og det blåste så fryktelig. det ble ikke lett.

Jeg rakk å sy på merket fra meg før jeg pakket den inn til sending.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull