To Lothepus luer til

To Lothepus luer til.

Her har jeg også for det meste brukt Drops merino extra fine.
Det grå er Dale falk garn.
Jeg tar ikke imot noen nye bestillinger nå. Jeg har andre prosjekter jeg må få startet på.

Link til mønster finner du HER

Jeg strikker alltid luene minst 28 cm, men som regel 30 cm.

Jeg justerer luen etter hodeomkrets så de ikke blir for store eller små.
Jeg tar ingen snarveier her ;)

Noen bilder av de siste to luene.

God morgen alle sammen. Håper dere får en flott dag :-)


Denne er strikket i Drops merino extra fine. Farge 14, 22 og 01. Det glittergrå er Lady glitter fra Järbo garn farge 44943. Det grå i struktur-strikken er Dale falk.

Denne er strikket til Merete <3 Håper du blir fornøyd :-)


Denne lua er også strikket i Drops merino extra fine.
Også ble denne strikket til Ragna ;) Håper du blir fornøyd :-)


Nyt din morgenkaffe og ta fatt i dagen.
Nå skal jeg ut å gå en tur, så bena blir gode å ha med seg hele dagen ;)



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull