Stormy Day Shawl

Stormy Day Shawl


Jeg har vært med på samhekling av Stormy Day sjal.
Det var hos Garn kafe`hos Jette at jeg så dette arrangementet.
Garn og mønster ble handlet inn, men kom veldig sent igang. Bare 3 dager før arrangementet var over.
Garn og mønster får du fortsatt kjøpt hos Jette.
Garnet har fargeskifte som skifter farge jevnt hele veien. 
Garnet heter whirl og kommer i store garnkaker på 1000 meter. Det er bomulls blanding. Veldig mykt, og det er ikke så tungt som ren bomull.

Her kommer noen bilder av sjalet mitt.
Fargen heter Slice O`Cherry Pie.

Nå kan mønster kjøpes på Ravelry
Stormy Day Shawl

Her er sjalet mitt. Tok meg litt over 3 dager å hekle det.
Har igjen å feste tråden med navnelappen i ;)

Jeg hadde bare en heklekrok i str 3,5 og den var ikke helt god å hekle med. Mulig jeg har flere, men fant de ikke nå.
Sjalet skal vaskes og blokkes ut, da blir det litt større og det blir jevnere i mønsteret.

Utrolig fine fargeskift i dette garnet. Dette går fra mintgrønn aktig grå til rosa og over til mørk lilla. Passer til mye :D

Stort nok til å dekke godt nedover skuldre og rygg.

Dette er navnet på garnprodusent. 

Den spede start med fult nøste :D

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Pulsvanter med falsk flette

Leggvarmere på 80 cm

Strikke knapphull